1130 euro voor Grol via Hart voor de Achterhoek

09-10-2019

Op woensdag 8 oktober  heeft de Grol op sportpark Den Elshof een cheque van de Rabobank in ontvangst genomen in het kader van Hart voor de Achterhoek.

Een bedrag van € 1.130,- .

Onze aangegeven bestemming was het aanschaffen van lichtere (grote) pupillen doelen. Met dit bedrag kunnen we twee zwaardere exemplaren vervangen. Een mooi begin van de vervanging.

We danken iedereen van de Grol die heeft gestemd als lid van de Rabobank.

Er waren veel verenigingen verzameld bij de cheque uitreiking. De Rabobank had er veel werk van gemaakt. Natuurlijk was er een uitgelaten stemming op ons sportpark.

Vorig jaar hadden we een bedrag van € 750,- . Een veel beter resultaat dus.

De Handbal Vereniging ging er overigens met € 1.600,- vandoor. Een cheque van € 850,- en € 750,- voor de tweede plek voor de meest creatieve inzending (in de hele Noord Oost Achterhoek). De HV Grol had een heel mooi filmpje gemaakt.

Mooi bedrag, goed gedaan.