Rabobank deelt cheques uit

03-10-2019

De actie Hart voor de Achterhoek van de Rabobank zit er weer op. Alle stemmen op heel veel doelen van 750 verenigingen en instellingen zijn geteld. Maximaal 5 stemmen uitbrengen kon iedere klant van de Rabobank die ook lid is van de bank en daarom een stemkaart thuis ontvangen had. Die stemmen zijn door de Rabobank Noord Oost Achterhoek omgezet in een geldbedrag. Dat geldbedrag wordt uitgereikt in de vorm van een cheque.

Dit jaar worden de cheques onder andere uitgereikt bij de Grol op sportpark Den Elshof. Die uitreiking is op dinsdag 8 oktober van 20.00 tot 21.00 uur.

De mensen die de cheque namens hun vereniging of instelling komen ophalen, krijgen ook nog een snack aangeboden. Daarvoor is foodtruck “De Melkbus” uit Eibergen aanwezig. Het zal dus die avond een uurtje heel druk zijn op het sportpark. Maar dat hebben we graag over voor de Rabobank die ook sponsor van de Grol is. Wij hopen daarom op ieders begrip.

Elk jaar is dit weer een mooie actie  waarbij de Rabobank Noord Oost Achterhoek verenigingen en instellingen ondersteunt met in totaal € 400.000,- .