Afsluiting seizoen s.v. Grol

03-06-2007

De afsluiting van het seizoen 2006-2007 zal dit jaar bij de s.v. Grol op een andere manier worden ingevuld als andere jaren. Het betreft hier een gezamenlijk afsluiting, op 1 dag en wel 10 juni van zowel de jeugdafdeling als ook seniorenafdeling. De gehele dag krijgt een complete daginvulling en alle programma’s (jeugd, huistoernooi, afsluiting senioren) zijn met elkaar besproken en op elkaar afgestemd.

Doordat de supportersclub s.v. Grol dit jaar 30 jaar bestaat is dit een mooie aanleiding om in de samenwerking met andere geledingen binnen de s.v. Grol er eens wat anders van te maken.

Voor de Jeugd betekent dit het volgende:

De B, C en D jeugd beginnen om 9 uur met hun activiteiten. De E en F jeugd beginnen om 12.00 uur met hun programma. Voor en aantal onderdelen van de jeugdprogramma is de grote KNVB truck ingehuurd en het belooft een fantastische voetbalervaring te worden.

De A jeugd zal wat de activiteiten betreft meedoen bij het huistoernooi van de senioren, welke om 11.00 uur zal aanvangen.

Tussen 11.00 en 12.00 uur zal er voor ieder jeugdlid een drankje en een hapje zijn. Rond deze tijd begint dan ook de finale penalty bokaal en de uitreiking van de prijs ‘ploeg van het jaar’.

Het programma van de afsluiting voor de senioren (boven 16 jaar) zal om ongeveer 14.30 uur beginnen en rondom 17.00 uur officieel eindigen. In dit programma zullen naast het bekend maken van alle prijzen van het seniorentoernooi en de super 11, zowel de supersupporter, de voetballer van het jaar, de verenigingsman van de s.v. Grol, als ook het winnende elftal van de nominatie door de VSVG (Vrienden van de s.v. Grol) voor het voetlicht treden.