Geef je op voor de Super 11

20-08-2019

Beste mensen,

Super Elf is een spel waarbij je zelf een team moet samenstellen uit de clubs van de Eredivisie. Je krijgt daarvoor een fictief budget van € 30.000.000,-- Je mag maar 1 speler per club kopen. Iedere speler heeft een bepaalde waarde en die staan in het infoboekje die je ontvangt als je belangstelling hebt om mee te spelen. Ook moet je een systeem kiezen. Bijvoorbeeld 4-3-3 of 4-4-2. Dit is voor het hele seizoen. Je kiest 11 basis spelers en voor iedere linie een reservespeler. De reservespeler komt in actie als de basisspeler niet speelt. Dan moet je nog een keuze maken welke 3 clubs niet voor je spelen.

Zo staan alle regels die er zijn beschreven in het infoboekje. Elke week ontvang je via mail de uitslag van het afgelopen week.

Om mee te doen aan dit spel betaal je € 25,-- per jaar.

Hiervoor kun je diversen prijzen winnen zoals de weekprijs, fairplaycup, highscore, Ook zijn er nog onderlinge wedstrijden die gespeeld kunnen worden zoals de teambeker etc. Je krijgt in het seizoen 2x de kans om te wisselen.

Het gaat te ver om dit nu uit te leggen dus vraag vrijblijvend een pakket aan. Dit pakket is gratis en het moment van meespelen bepaal je pas na de ontvangst van de info.

Wel moet je dan het Belangstellingsformulier downloaden, invullen en mailen naar cor.bleumink@kpnmail.nlBelangstellingsformulier

Doe dit wel voor 30 augustus omdat dan de definitieve opgave voor het drukken van de infoboekjes word doorgegeven.

Het spel start op zaterdag 14 september en duurt tot de competitie is afgelopen.

We hopen je te mogen begroeten als nieuwe deelnemer van de Super Elf

Groetjes namens de Super Elf,

Cor Bleumink