In Memoriam Gerard Maarse

05-07-2019

Op 30 juni 2019 is overleden ons gewaardeerde lid

GERARD MAARSE

op  de leeftijd van 79 jaar.

Gerard was een trouwe supporter van Grol. Hij kon de laatste jaren niet meer langs de lijn staan maar bleef de Grol volgen. Hij was dan ook al 52 jaar lid. Hij ontving daarvoor in 2017 de gouden speld. Die uitreiking gebeurde in verpleeghuis De Molenberg waar het een gezellige avond werd. Hij genoot zichtbaar daarvan. Mooie herinneringen werden opgehaald over zijn betrokkenheid bij de Grol. Met veel sympathie sprak hij over onze vereniging.

Gerard heeft als schilder zijn hele leven hard gewerkt voor zijn gezin dat hem zeer dierbaar was. Zijn liefde voor zijn vrouw, zijn beide kinderen en schoonkinderen en natuurlijk de zeven kleinkinderen waren onvoorwaardelijk. Hij hield van die harmonie in zijn nabijheid.  Hij moest dat alles door zijn ernstige chronische longklachten langzaam maar zeker los laten en dat deed hem innerlijk veel pijn. Ook zijn geestelijke gezondheid ging achteruit waardoor zijn band met het leven langzaam maar zeker werd doorgesneden. Maar hij was dankbaar voor wat dat leven hem gebracht had. Hij straalde die tevredenheid tot op het laatst uit.

Zijn gezin en de s.v. Grol blijven met een mooie herinnering achter.

Moge Gerard  rusten in vrede.

Wij wensen zijn vrouw Marietje, de kinderen en schoonkinderen Wouter en Cindy en Ingrid en Marc en de kleinkinderen veel sterkte in de komende tijd.

Namens de leden en het bestuur van de s.v. Grol,

Hans Scheinck, voorzitter