Real en Manchester in de finale

25-05-2007

GROENLO - De finalisten zijn bekend in de woensdagavondcompetitie van de sv Grol voor F-pupillen: Real Madrid en Manchester United. Real Madrid speelde in de halve finale een zeer lastige wedstrijd tegen het zeer sterke Liverpool. De uitslag, 7 – 5, liet ook zien, dat beide ploegen zeer makkelijk scoren. Real was uiteindelijk toch de sterkste. Manchester is in vorm en wist in de andere halve finale PSV makkelijk te verslaan met 8 – 1. De halve finales in de verliezerspoule wisten winnend afgesloten te worden door Feyenoord en Celtic. Feyenoord versloeg Ajax met 4 – 1. Celtic versloege Leeds United in een doelpuntrijke wedstrijd met 6 – 3. Op woensdag 30 mei, in de week voorafgaand aan het Internationale Marveldtoernooi, waar de echte jeugdteams van de Europese topclubs naar Groenlo komen, worden alle finalewedstrijden gespeeld en wordt tevens de wisselbeker uitgereikt.

Uitslagen halve finales
Real Madrid – Liverpool   7 – 5