Veel plezier bij jeugdafsluiting van het seizoen 2018 - 2019

01-07-2019

Allerlei activiteiten voor de jeugd van O7 tot en met O15!

Op 29 juni was de afsluiting van het seizoen voor de jeugdleden tot en met de O15. Voor iedere leeftijdsgroep was er een leuke activiteit te doen. Dit werd afgesloten door de penaltybokaal 2019 en de bekendmaking van het jeugdteam van het jaar.

Speeltuin Grolzicht voor de O7 spelers

Voor onze jongste spelers was er een mooie ochtend in de speeltuin van Grolzicht. Ze genoten daar van alle speeltoestellen en hadden enorm veel lol met elkaar.

Finales AH toernooi 2019 voor de O8 en O9 spelers

Na 3 poulewedstrijden was het tijd voor de finalewedstrijden. Hierop werd weer volop strijd geleverd door zeer enthousiaste teams. Uiteindelijk bleek in de competitie voor de O8-3 t/m 6 Feyenoord het beste team. Zij wonnen alle wedstrijden en waren daarmee de terechte kampioen.

In de competitie voor O9 en O8-1 en 2  was na een zinderende finale tussen Ajax en Juventus uiteindelijk Ajax de sterkste en zij konden dan ook de beker in ontvangst nemen van Bas Wallerbosch die namens de Albert Hein Wallerbosch de prijzen uitreikte.

Ook was er een prijs voor Lenn klein Zeggelink die gekozen werd als meest opvallende keeper van het toernooi en Dion ter Bogt ging naar huis met de titel: Meest opvallende speler van het toernooi.

Voetbaltoernooi voor de O10 en O11 spelers

Voor 48 jongens en meisjes van de O10 en O11 was er een voetbaltoernooi waarbij alle teams gemixt werden. Dit was een uiterst fanatiek en leuk toernooi, waarbij iedereen ondanks het warme weer tot het uiterste ging om te laten zien dat zij het beste team waren. Dit leverde dan ook weer fantastische voetbalacties op van onze toptalenten van de O10 en O11.

Archery attack en beachvoetbal voor de O13 spelers

Voor de O13 was er op ons sportpark een parcours uitgezet voor Archery attack. De jongens en meisjes probeerden in teams elkaar te raken met pijl en boog. Een mooie activiteit waarbij ze zich mooi uit konden leven. Daarnaast werd er beachvoetbal gespeeld, waarbij menig geweldig doelpunt gescoord is.

Karten en speedsoccer voor de O15 spelers

Als een toekomstige Max Verstappen reden de O15 spelers als wegpiraten op de kartbaan in Winterswijk. Dit deden ze met enorm veel plezier en dat lieten ze ook zien bij het potje speedsoccer wat ze daarnaast ook speelden.

Penaltybokaal

De penaltybokaal  was zeer spannend. Sem van Beckhoven werd de winnaar.

Eindrangschikking:

1. Sem van Beckhoven
2. Tycho Reinders
3. Roelof Wagendorp
4. Siem Slutter
5. Wietse Grootholt
6. Brent Reinders
7. Jelle Eskes

Team van het Jaar

Grol JO15-5 werd benoemd tot team van het jaar.

We hebben een mooie afsluiting van het seizoen beleefd. Nu kunnen onze jeugdspelers goed uitrusten om volgend seizoen weer hun beste voetbal te laten zien. We wensen hen daar  veel succes mee.

De commissie nevenactiviteiten en de supportersclub