Eenjarig jubileum 12e man in aantocht

11-06-2019

Op 16 juni 2019 is het éénjarig bestaan van de 12e Man een feit, maar wat is er in het afgelopen jaar nou gebeurd?

Sinds de aankondiging, maar ook gedurende de wervingsperiode naar nieuwe leden hebben we veel positieve reacties gehad op het idee. We zijn dan ook blij te kunnen melden dat er nu 52 leden zijn aangesloten bij de 12e Man. Hierbij nogmaals dank voor jullie aanmeldingen.

Bij aanvang van afgelopen seizoen hebben we samen met de SEAG alle senioren teams kunnen voorzien van nieuwe waterzakken en bidons. Hopelijk hebben jullie daar allemaal profijt van gehad en gaan jullie daar nog veel plezier van hebben.

De tweede aankoop vanuit de 12e Man zijn 2 tenten / vouwpaviljoenen. In onze visie zijn deze multi-inzetbaar binnen de club, maar vooral met jeugdkampen erg bruikbaar. Zo heeft het E-F kamp hier al gebruik van gemaakt met Hemelvaart.

Op 30 november heeft de eerste feestavond van de 12e Man plaatsgevonden. Dit was erg gezellig feest en zoals bekend uit het concept zal er dit jaar natuurlijk weer een feestje aankomen.

Die feestjes zijn gezellig, maar uiteindelijk willen we de faciliteiten verbeteren om het mooie spelletje voetbal, of de beleving daar omheen te verbeteren. We zijn dus op dit moment bezig om in gesprek te gaan met de verschillende besturen over toekomstige schenkingen, maar mocht je een goed idee hebben, laat het ons weten op 12eman@svgrol.nl.

Mocht je meer info willen over de 12e Man of een lidmaatschap overwegen, bekijk daarvoor https://svgrol.nl//links/de-12e-man.

Met vriendelijke groeten,

de 12e Man