Toegang tot velden in zomerperiode

10-07-2019

Voor de komende maanden gelden de onderstaande afspraken m.b.t. gebruik van de velden op sportpark Den Elshof.

Tot en met 29 juni

Tot en met de afsluiting van het seizoen op 29 juni is trainen mogelijk volgens het reguliere schema, bij ruimte op kunstgrasvelden geen gebruik maken van natuurgrasvelden.

Tussen 29 juni en 19 juli

Na de afsluiting van het seizoen kan er alleen getraind of wedstrijden gespeeld worden op kunstgrasvelden tot en met vrijdag 19 juli.

Vanaf 20 juli

Vanaf 20 juli kan er door Grol-leden gevoetbald worden op Veld 1, tot 21:30. Net als voorgaande jaren geldt dat deze netjes achtergelaten dienen te worden. In de vakantieperiode is het niet toegestaan om gebruik te maken van de Marveld ArenA.

Trainen seizoen 2019-2020

Vanaf 2 augustus kan er weer getraind of wedstrijden gespeeld worden, alleen onder begeleiding en in overleg met Tonny Hartman. Zodra het nieuwe trainingsschema bekend wordt voor 2019-2020, zal deze gaan gelden en vervalt het bovengenoemde.