Vervanging Kunstgrasvelden gaat komende week beginnen

16-03-2019

Nieuwe startdatum vervanging kunstgrasvelden
Eerder deze maand is besloten om het vervangen van de kunstgrasvelden voorlopig uit te stellen, wegens slechte weersvoorspellingen. Nu deze lijken bij te draaien kan er op maandag 18 maart een verlate start gemaakt worden.

Planning vervangen toplagen
Gestart wordt met Veld 1, deze zal in het weekend van 23-24 maart niet bespeelbaar. Op woensdag 20 maart wordt er begonnen met de Marveld Arena, deze zal in het weekend van 23-24 maart ook niet bespeelbaar zijn. Het Hoofdveld wordt maandag 1 april opgepakt, en zal zodoende in het weekend van 6-7 april niet bespeelbaar zijn. Veld 1 dan echter afgerond, dus deze zal dat weekend weer volop gebruikt kunnen worden. De verwachting is dat er in het weekend van 13-14 april weer gebruik kan worden gemaakt van het hoofdveld.

Gevolgen voor trainingen en wedstrijden
Gedurende de vervanging van de kunstgrasvelden zal er met een aangepast trainingsschema gewerkt worden, deze zal nog dit weekend beschikbaar zijn op de website. Voor de wedstrijden worden voorlopig geen problemen verwacht. Dit wordt anders wanneer door (weers)omstandigheden werkzaamheden uitlopen of natuurvelden niet bespeelbaar zijn.

Veiligheidsvoorschriften
Het is ten zeerste verboden om tijdens de vervanging van de toplagen over velden te lopen die nog niet zijn vrijgegeven. Gedurende de werkzaamheden geldt tevens het onderstaande voor alle bezoekers van sportpark den Elshof: