Voetbalschool weer van start, geef je op!

20-02-2019

S.v. Grol heeft een samenwerking met de voetbalschool van Stichting Voetbal O.P.A.. Deze voetbalschool wordt gerund door Max de Vries jr.. Alle Grol jeugdleden van 7 t/m 15 jaar kunnen zich hiervoor opgeven en dit geldt dan als een derde training. De kosten worden betaald door s.v. Grol. Ook niet-Grolleden kunnen zich opgeven voor de voetbalschool. Zij betalen dan zelf een bijdrage aan de voetbalschool.

De 1e periode van 12 trainingen heeft in het najaar van 2018 plaats gevonden. De 2e periode van 12 trainingen gaat binnenkort van start. De trainingen zijn op woensdagmiddag. Voor de jeugd van O7 t/m O11 van 16:30-17:30 uur en voor de jeugd van O12 t/m O15 van 17:30-18:30 uur.  De 1e training is op 13 maart. De laatste training is op 29 mei.

Geef je op. Opgave kan t/m uiterlijk 10 maart 2019. Wees er snel bij. Ook als je dit seizoen aan de eerste periode van de voetbalschool hebt deelgenomen dan moet je je opnieuw inschrijven, namelijk ditmaal voor de tweede periode. Inschrijven kan via: https://www.voetbalopa.nl/inschrijven/

Meer informatie over de voetbalschool: www.voetbalopa.nl.