Grol E5 Kampioen

12-05-2007

GROENLO – Op de laatste wedstrijddag van dit seizoen wist Grol E5 het kampioenschap te behalen. Een fantastische prestatie. Koploper Grol E5 had de zeer lastige wedstrijd tegen de nummer drie van hun competitie; Grol E4 op het programma staan. Grol E5 kreeg de punten niet cadeau en pas laat in de eerste helft van de wedstrijd kwamen ze op 1 - 0 voorsprong.

In de tweede helft waren er nog een paar goede kansen voor Grol E5, maar ook Grol E4 kwam een aantal keren zeer gevaarlijk bij het doel van de tegenstander. De keeper van Grol E5 speelde fantastisch en er was geen doorkomen aan. Na het laatste fluitsignaal was het dan ook groot feest. Uit handen van het jeugdbestuur ontving het team de kampioensbeker en van de in grote getale aanwezige supporters de nodige felicitaties en presentjes.