Nieuwe outfit voor clubscheidsrechters

16-11-2018

In het kader van het 100 jarige bestaan zijn onze clubscheidsrechters in een geheel nieuwe outfit gestoken. Dit met dank aan de Business Club van de s.v. Grol (BCG) voor deze bijdrage die wij ontvingen tijdens de afgelopen sponsoravond.

Vanaf dit weekend zijn onze clubarbiters in een fris licht blauwe outfit te bewonderen op onze voetbalvelden. Dit om maar weer aan te geven dat de scheidsrechters een belangrijke rol speelt in het voetbalspelletje; zonder scheidsrechter geen voetbal.

Natuurlijk blijven we altijd op zoek naar meer (jeugd) scheidsrechters. Voel jij je geroepen? Twijfel dan niet en meld je aan! Aanmelden kan bij Bas Brinke, coördinator jeugdscheidsrechters. Hij is voor vragen en/of aanmeldingen te bereiken op 06 2890 8875 maar nog liever per e-mail: basbrinke@outlook.com.