Vrienden SV Grol -VSVG- klaar voor Najaars Fancy Fair 2018

29-10-2018

Jongste jeugd mag ook proeven aan sfeer van dit mooie traditionele evenement

In het weekend van 3 en 4 november a.s. houden de Vrienden SV Grol weer de traditionele najaars Fancy Fair in Sportcafe den Elshof.

Met de  blauwe aankondigingsbanners zowel buiten als binnen op den Elshof laat de VSVG weer weten dat ze weer present zijn in het belang van de gehele SV Grol.

In verband met het 100 jarig bestaan van de SV Grol zijn onlangs meerdere bijeenkomsten belegd die een zeer goed onthaal vonden binnen de club en daarbuiten. De VSVG wil in dit jubileumjaar nog van de mogelijkheid gebruik maken de jongste jeugd ook eens de sfeer van een echte Fancy Fair te laten proeven. Deze jeugd zal via de leiding worden uitgenodigd om op zaterdagmorgen en vroege middag mee te spelen in enkele gratis ronden met het Rad van Fortuin of Flitslicht. Daarnaast ontvangen zij een drankje en een andere traktatie. Natuurlijk zijn er enkele fraaie prijzen te winnen. “Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!!  stelt de VSVG, die al sedert 1989 actief is voor de SV Grol en kon sinds haar oprichting ruim € 120.000.- aan de SV Grol schenken voor diverse mooie doeleinden.

Op zaterdag wordt in de namiddag een start gemaakt met het echte werk om zodoende ook de zaterdagteams in de gelegenheid te stellen ook mee te spelen. Het inzetten van enkele grotere prijzen behoort alsdan tot de mogelijkheden.

Bij wijze van proef werd er vorig jaar zelfs op de vrijdagavond op bescheiden wijze proefgedraaid. Dit was boven verwachting een succes. De VSVG probeert het nu dus ook op vrijdagavond (later in de avond) nog eens.

Op zondag wordt rond het middaguur begonnen met het clublied van de VSVG.

's Middags  wordt de belangrijke wedstrijd Grol 1 tegen Pax uit Hengelo Gld. gespeeld.

De VSVG hoopt dat de Grolsupporters en andere belangstellenden weer massaal zullen bijdragen aan een geslaagd evenement met Super Sunday als hoofdmoot.

Er wordt hoofdzakelijk gespeeld met het Flitslicht met de nu meer bekendere en populaire namen.

Als grote hoofdprijzen worden o.a. genoemd een fraaie t.v., Galaxy tablets, koelkast, sportartikelen, leren ballen, levensmiddelenpakketten, vleesschalen etcetera.

U komt toch ook ???  Gezelligheid kent geen tijd !!!

Winnaar voorjaars Fancy Fair 2018