Update Meiden in KNVB selecties

15-10-2018

Enkele weken terug konden we melden dat er drie meiden uitgenodigd waren voor KNVB selectiewedstrijden.

Dit zijn:

Onder 12 Oost: Noï Baks
Onder 13 Oost: Vera Maarse
Onder 16 Noord/Oost: Sophie te Brake

De selectiewedstrijden hebben inmiddels plaats gevonden.

We kunnen melden dat Noï Baks geselecteerd is voor de trainingsgroep Onder 12 Oost. Dit betekent dat zij van oktober 2018 t/m maart 2019 deel gaat nemen aan de trainingen en wedstrijden van de KNVB. Noï van harte gefeliciteerd en heel veel succes.

Vera Maarse heeft het goed gedaan maar is helaas niet door naar de trainingsgroep Onder 13 Oost. Vera jammer natuurlijk, maar wellicht komt er nog een volgende kans. In ieder geval heel veel succes bij je eigen team.

Sophie te Brake is door naar het vervolgtraject bij Onder 16 Noord/Oost. Dit betekent dat zijj gaat deelnemen aan trainingen en wedstrijden van deze KNVB selectie. Voor de eerstvolgende activiteit, een wedstrijd op 17 oktober, staat ze op de standby lijst. Ze kan dus eventueel opgeroepen worden hiervoor. Ze zal dus voor een van de volgende wedstrijjden ingedeeld worden. Sophie van harte gefeliciteerd en heel veel succes.