Sportpark Den Elshof nieuwe kledingsponsor Grol 9

03-10-2018

Met ingang van dit seizoen is Sportpark Den Elshof nieuwe kledingsponsor van Grol 9. Grol 9 is het jonge, talentvolle maar vooral enthousiaste team met Rein Nienhuis als coach. Het team dat enkele jaren geleden gevormd is had nog geen kledingsponsor. Wij wensen Grol 9 en Sportpark Den Elshof heel veel succes.

Sportpark Den Elshof is niet alleen kledingsponsor van Grol 9 maar ook van een groot aantal andere seniorenteams, als ook de twee zaalvoetbalteams en twee JO19 teams. Daarnaast is men reclamebordsponsor en sponsort men de seniorenteams als ook de jeugdleiders materieel door het aanbieden van koffie en thee op wedstrijddagen. De prestatieve seniorenteams (mannen en vrouwen) ontvangen tevens een gratis consumptie na afloop van de training en/of wedstrijden. Daarnaast sponsort men nog enkele andere faciliteiten voor de club. Kortom Sportpark Den Elshof is niet alleen een zeer belangrijke partner in het reilen en zeilen op het sportpark, maar ook een zeer belangrijke sponsor voor de vereniging s.v. Grol. Waarvoor natuurlijk grote dank en waardering!