Steunbetuiging aan MvR

02-09-2018

Onderstaande condoleance is naar het bestuur van MvR gezonden.

Geacht bestuur van MvR,

Wij leven erg mee met uw bestuur en uw vereniging na het noodlottige ongeval met een jeugdspeler tijdens een wedstrijd op zaterdag 1 september. Het is één van de ergste dingen die een voetbalvereniging kan overkomen. In 1999 hebben wij iets zeer vergelijkbaars meegemaakt. Een jonge seniorenspeler overleed de nacht erna thuis nadat hij in de wedstrijd in een kopduel ogenschijnlijk een hersenschudding had opgelopen. De impact in de vereniging was enorm. Tot op de dag van vandaag wordt nog over dat zeer trieste voorval gesproken. Wij voelen dus erg na wat uw vereniging en uw bestuur zeker deze dagen doormaakt. Wij wensen u daarbij heel veel sterkte toe. De wijze waarop uw vereniging en uw bestuur met deze zeer droevige gebeurtenis omgaat, dwingt bij onze vereniging veel respect af.

Ook hieruit blijkt dat uw vereniging sterk is. Met die kracht zal ze verder kunnen, zonder te vergeten dat ze op het veld een jong leven heeft verloren door een noodlot dat aan niemand toe te rekenen is.

Namens de leden en het hoofdbestuur van s.v. Grol,

Hans Scheinck, voorzitter.