Beperkte trainingen en wedstrijden komende week in verband met Jubileum programma

16-09-2018

Ter viering van Grol 100 jaar is er in de week van 18 september 2018 een jubileum programma. In verband met dit jubileum programma is er op een aantal dagen geen mogelijkheid tot trainen en wedstrijden op het sportpark Den Elshof. Tevens is er uitstel verkregen voor competitiewedstrijden in deze week en zijn er geen trainingen of oefenwedstrijden gepland om iedereen de mogelijkheid te geven om deel te nemen aan de jubileum activiteiten.

Dit betreft:

- Dinsdag 18 september. Vanaf 18.00 uur kan er niet getraind of wedstrijd gespeeld worden in verband met opening Jubileumweek.
​- Vrijdag 21 september. Vanaf 19.00 uur kan er niet getraind of wedstrijd gespeeld worden in verband met feestavond voor B-jeugd en ouder.
​- Zaterdag 22 september. Gehele dag kan er niet getraind of wedstrijd gespeeld worden in verband met jubileumactiviteiten voor de jeugd.
​- Zondag 23 september. Gehele dag kan er niet getraind of wedstrijd gespeeld worden in verband met sluiting Jubileumweek.

Voor volledig programma ga naar: Programma Jubileumweek