Nieuw sponsorcontract Rabobank

11-07-2018

s.v. Grol is samen met 27 andere verenigingen in de Achterhoek uitverkozen om een maatschappelijke samenwerking aan te gaan met Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek.

Op dinsdag 10 juli 2018 werd het 2-jarig sponsorcontract ondertekend tijdens een gezamenlijke bijeenkomst in Zutphen waar alle 28 verenigingen waren uitgenodigd. Na een welkomstwoord en uitleg over het traject Verenigingsondersteuning werden de aanwezigen getrakteerd op een zeer inspirerend verhaal door rolstoeltennisster Esther Vergeer en afgelopen zomer Chef de Mission van het Paralympisch team.

De sponsorgelden zullen door Grol worden gebruikt om vrijwilligers te faciliteren en te binden aan de vereniging.

Directievoorzitter van de Rabobank Hans van de Guchte (links) en John ter Heerdt voorzitter jeugdafdeling s.v. Grol ondertekenen het contract.