Programma Afsluiting seizoen 2017-2018

13-06-2018

Het actieve voetbalseizoen 2017-2018 wordt door de sportvereniging Grol afgesloten op zaterdag 16 juni a.s. Zoals reeds jaren achtereen te doen gebruikelijk, is de totale regie bij deze afsluiting in handen van het bestuur van de Supportersclub van Grol. Deze Grolgeleding heeft weer een bont en bijzonder gevarieerd programma in elkaar gezet en dat voor jong en oud. De opstart hiervan is reeds ’s morgens om 10.00 uur en zal met een gezellig samenzijn ’s avonds ongetwijfeld doorgaan tot in de late uurtjes.

Tijdens het avondgebeuren in het Sportcafé op het sportpark Den Elshof, dat omstreeks 19.30 uur van start gaat, zal vanzelfsprekend de bekendmaking van de ‘Voetballer van het jaar’ centraal staan. Met deze uitverkiezing is reeds in het seizoen 1978-1979 een begin gemaakt. De eerste Grol 1-speler, die toen deze eer te beurt viel, was Theo Hulshof. Een en ander impliceert dat zaterdag de 40e voetballer van het jaar wordt gepresenteerd. In het seizoen 2016-2017 ging deze uitverkiezing naar Michel Kamphuis, aanvoerder van Grol 1.

Naast verder de seniorenspeler van het jaar (de derde op rij), het seniorenteam van het jaar (te verkiezen door de V.S.V.G.), zal ook weer de super-supporter van het jaar gehuldigd worden. Bij wijze van uitzondering zal de bekendmaking van de ‘Verenigingsman of vrouw van het jaar’ pas plaatsvinden op dinsdag 18 september. Dit als gevolg van de viering van het 100-jarig bestaan van de club. In verband met de geboortedag oftewel de 100e verjaardag van Grol vinden op die dag namelijk meerdere huldigingen plaats.

Volop activiteiten voor de jeugd

De jongste jeugd komt zaterdagmorgen al aan bod. Dit varieert van een bezoek aan de speeltuin voor de pubs tot het spelen van de finales in de AH-competitie voor de jongste pupillen en van het deelnemen aan een Zeskamp tot de finale van de Penalty-bokaal voor de oudere pupillen en junioren. Ook zal ’s middags het jeugdteam van het jaar bekend worden gemaakt. Voor de seniorenteams staat rond de klok van vier uur weer het bekende Huistoernooi op het programma met als inzet de Gerrit Westerhof-bokaal. Westerhof was van 1984 tot 1989 voorzitter van de Supportersclub van Grol.

Klik op Programma Huistoernooi voor programma huistoernooi.

Daarnaast zal er zowel voor de junioren als de senioren gezorgd worden voor een hapje eten. Dit laatste geldt ook voor alle vrijwilligers van de s.v. Grol, die om 18.00 uur door het hoofdbestuur zijn uitgenodigd voor een drankje en een hapje eten.

Winnaars van de Super 11-competitie

Tijdens het gezellig samenzijn ’s avonds zullen tevens de winnaars bekend worden gemaakt van de bekende Super 11-competitie. Daarnaast krijgen alle aanwezige leden van de Supportersclub (ook overige belangstellenden zijn van harte welkom!) een gratis lot aangeboden. In de loop van de avond zal de nieuw gekozen voetballer van het jaar het winnende lot trekken, dat recht geeft op een gezellig weekendje uit voor twee personen. Aan het programma is verder een nieuw onderdeel toegevoegd, te weten de bekendmaking van de winnaars van de Zilveren en de Gouden Schoen. Al met al redenen genoeg om zaterdag koers te zetten richting het sportpark Den Elshof voor enkele gezellige sport- en/of ontspanningsuurtjes.