Albert Heijn JO9-competitie ook dit jaar een spektakel

24-05-2018

De Albert Heijn JO9 competitie levert weer veel doelpunten!!
Er zijn fantastische doelpunten te zien van de zeer goed in vorm zijnde teams. De teams in de JO9- en de JO8-competitie hebben na de tweede speeldag van maandag 14 mei allebei een duidelijke koploper. In beide competities scoorden ze er lustig op los en werden de massaal toegestroomde supporters getrakteerd op een waar doelpuntenfestijn.
In de poule voor spelers van JO9 streden Juventus en Barcelona tegen elkaar. Barcelona was in de beste vorm en won de strijd met 8 - 6. Barcelona kon dus deze wedstrijd hun alom bekende tikkie-takkie voetbal laten zien. In de strijd tussen Real Madrid en PSV werd aan beide kanten veel gescoord en dat resulteerde in een overwinning van Real Madrid met 11 - 4. Zo blijft het nog spannend over wie de finale tussen de nummers 1 en 2 in de poule gaan spelen. De laatste poulewedstrijden zullen hier uitsluitsel over geven.

Bij de JO8-competitie waren 2 beste derby’s, die beide kanten op konden gaan. Heracles kon hierbij net FC Twente de baas blijven met 7 - 6 en de westerse derby tussen Amsterdam en Rotterdam werd gewonnen door Feyenoord. Ajax ging net met 5 – 4 ten onder. Ook hier zijn de finaleplekken dus nog niet zeker.

We zien dit jaar weer een fantastisch toernooi. De uitslagen en de stand zijn hier bijgevoegd. We kijken nu al uit naar de laatste poulewedstrijden op maandag 28 mei. Komt allen kijken!!!!

Tot dan,

De commissie nevenactiviteiten