Kanjers voor Kanjers schenkt 6 doeltjes aan G-afdeling

29-04-2018

Afgelopen zaterdag was het een heuglijke dag. Bestuur van Kanjers voor Kanjers trakteerde de G-afdeling van Grol en Longa op maar liefst zes trainingsdoeltjes.

Foto's: René​ van den Mosselaar, Streekgids.nl.

Sinds het begin van dit seizoen werken de G-afdelingen van Grol en Longa samen. Er zijn drie gecombineerde teams gevormd, waarvan er twee in Groenlo spelen en een in Lichtenvoorde. Om nog beter te kunnen trainen was de grote wens om extra trainingsdoelen aan te schaffen. Hiervoor is een verzoek ingediend bij Kanjers voor Kanjers. Deze stichting heeft het verzoek gehonoreerd en afgelopen zaterdag was het dan zo ver. Met knalconfetti en champagne nam het team J-G1 deze doeltjes in ontvangst.

Longa/Grol J-G1 wist het aanwezige publiek eerder die middag te vermaken door in een spannende wedstrijd met 4 - 1 te winnen van SDOUC J-G1.

Meer foto's van de wedstrijd op de facebookpagina van sv Grol