Arjen Korenromp nieuw Hoofdbestuurslid

28-04-2018

Mijn naam is Arjen Korenromp en sinds deze maand aangetreden binnen het hoofdbestuur met het taakgebied ‘voetbal organisatorische zaken senioren’.

Aan mij de taak om de zaken rondom het senioren voetbal goed te organiseren, zodat (meer) voetballers kunnen genieten van het spelletje, ongeacht de leeftijd of de motivering om te voetballen

Zelf ben ik als speler in het verleden altijd lid geweest van de Grolse Boys. Door blessures en rugklachten heb ik helaas een punt achter het voetballen moeten zetten.

Toen mijn zoon enkele jaren geleden begon met voetballen bij de Grol raakte ik ook voor het eerst betrokken bij de Grol als jeugdtrainer. Afgelopen seizoen is de betrokkenheid groter geworden nadat ook één van mijn drie dochters in de JO-8 is gaan voetballen. Hierdoor ben ik gaan inzien hoeveel vrijwilligers zich in zetten voor de Grol en hoeveel hieromheen georganiseerd moet worden.

Toen ik enkele weken geleden door het hoofbestuur werd benaderd om de openstaande vacature ‘voetbal organisatorische zaken senioren’ in te vullen, was dit voor mij een goed moment om op een ander vlak iets terug te gaan doen voor de Grol.

Ik hoop dan ook de komende jaren op het organisatorische vlak een steentje bij te kunnen dragen.

Contactgegevens:
arjenkorenromp@gmail.com