Sponsoravond Grol en Marveldtoernooi met Nathan Rutjes, Hans Kraay jr. en Ernest Beuving

09-04-2018

Eddy van der Ley presentator van het Sportcafé

Op donderdagavond 31 mei a.s. - de avond voorafgaande aan het 29e Internationaal Marveldtoernooi - vindt alweer voor de elfde achtereenvolgende keer de gezamenlijke sponsoravond plaats. Deze avond wordt georganiseerd door het bestuur van de Stichting Internationaal Marveldtoernooi in samenwerking met het bestuur van de s.v. Grol. Elk jaar weer is dit een hele mooie aftrap van het driedaagse voetbalfeest op het sportpark Den Elshof. Met dit jaar deelname van  Ajax, Feyenoord, PSV, FC Twente, SV Grol, FC Barcelona, Atlético Madrid, Bayer 04 Leverkusen, Korea FL, Red Bull Brasil, Paok FC en Celtic FC belooft het weer een waar voetbalfeest te worden. De avond staat tevens in het teken van 100 jaar s.v. Grol. Alle sponsoren van de s.v. Grol en het Internationaal Marveldtoernooi worden voor deze avond uitgenodigd.

Een fantastisch, zeer gevarieerd, interessant en humorvol programma met Hans Kraay jr., Nathan Rutjes en Ernest Beuving!

De avond start met een sportcafé onder leiding van Eddy van der Ley met Nathan Rutjes en Hans Kraay jr.

Hans Kraay jr.

​Foto: Paul Luberti - Wikiportrait.

Een Nederlands oudprofvoetballer, voetbalanalist, voetbaltrainer en televisie-presentator. Als speler kwam hij tussen 1977 en 1997 uit voor vijftien verschillende clubs en stond hij bekend als een harde verdediger die veel overtredingen maakte.

In 1996 was hij al eens te gast in Groenlo, destijds om de prijsuitreiking te verrichten op de 7e editie van het Internationaal Marveldtoernooi.

Nathan Rutjes

Een  Nederlands profvoetballer. Rutjes begon met voetballen bij de Rotterdamse amateurclub CVV in Charlois. Daarna vertrok hij naar Alexandria '66. Hij werd, samen met medespeler Jeffrey Rijsdijk, opgemerkt door de scouts van Sparta Rotterdam, waar hij op 22-jarige leeftijd zich aansloot bij de selectie. Hij maakte zijn debuut als invaller voor de hoofdmacht van Sparta op 18 januari 2006, in de thuiswedstrijd tegen N.E.C. In juni 2012 tekende hij een meerjarig contract bij MVV Maastricht. In de zomerstop van 2014 maakte Rutjes samen met toenmalig MVV-ploeggenoot Tom van Hyfte de overstap naar Roda JC Kerkrade.

Nathan Rutjes is met zijn tien jaar ervaring in het betaald voetbal een kenner op het gebied van (top)sport. Vanwege zijn sociale vaardigheden is hij daarnaast veelvuldig betrokken bij maatschappelijke activiteiten. Als spreker geeft Nathan lezingen en interviews door het hele land bij bedrijven, scholen, sportclubs en andere organisaties.

Na het sportcafé zal de avond op een humorvolle manier afgesloten gaan worden. Hiervoor hebben wij Ernest Beuving kunnen strikken. De lachspieren zullen wederom flink getraind worden.

Ernest Beuving

Een Nederlandse cabaretier, woonachtig in Enschede en bekend van Ernesto en Marcellino, een Nederlands cabaretduo, dat gevormd werd door Ernest Beuving en Marcellino Bogers. Zij leerden elkaar kennen in Psychiatrisch Ziekenhuis Wolfheze. Beuving vervulde daar zijn vervangende dienstplicht en Bogers werkte er als psychiatrisch verpleegkundige.

Ernest Beuving maakt verder deel uit van Goeie Tukkers zijn geen Motherf*ckers, In september jl. openden zij met een zeer humorvolle voorstelling het theaterseizoen in het Sociaal Cultureel Centrum De Mattelier. Ernest trekt heel Nederland door met zijn voorstelling De Bende van Beuving. Hij is van vele markten thuis en legt de zaal regelmatig volledig plat.

Kortom, de organisatie bezorgt alle sponsoren op donderdag 31 mei a.s. weer een zeer vermakelijke avond. Onze gasten ontvangen eind april een digitale uitnodiging. Tot dan!