Vriendjes en vriendinnetjes toernooi 27 april

06-04-2018

Voetbal is een super leuke sport!!!!

Je speelt samen met andere jongens en meisjes in een team, je maakt nieuwe vriendjes en vriendinnetjes en je hebt vooral veel plezier.

Op Vrijdag 27 april 2018 krijg je daar de gelegenheid voor, want dan organiseren S.V. Grolse Boys en de S.V. Grol het vriendjes- en vriendinnetjes voetbaltoernooi voor groep 6, 7 en 8 van de basisschool, waarbij jij je vriendjes en vriendinnetjes kunt uitnodigen voor een spetterend toernooi op sportpark Den Elshof (terrein S.V. Grol).

Het is de bedoeling dat jij vriendjes en vriendinnetjes van school of uit de omgeving uitnodigt om samen een team te vormen, waarmee je tegen andere teams speelt. Iedereen mag deelnemen.

Let daarbij op enkele belangrijke dingen:
Je zit in groep 6, 7 of 8 van de basisschool;
We voetballen 6 tegen 6 (1 keeper en 5 veldspelers/speelsters);
Twingame princiepe;
Er is geen maximum aantal spelers als je team maar uit minimaal 6 spelers bestaat;
In je team mogen leden van een andere vereniging zitten, echter maximaal 3 jongens of meisjes uit hetzelfde voetbalteam (bijvoorbeeld 3 spelers/speelsters uit de E3 en 3 spelers / speelsters uit de D5 etc.); Uitzondering hierop is een volledig meiden team. Deze speelsters mogen allemaal uit het zelfde team komen.
Bij dit toernooi mogen jongens en meisjes samen in een team zitten;
Je moet zelf een leider regelen die minstens 18 jaar oud is.
Denk aan een voetbaltenue, spreek met elkaar af wat je aantrekt;
Denk aan voetbalschoenen en scheenbeschermers.

Via dit formulier kun je je opgeven, waarna je van ons het weekend voorafgaande aan het toernooi het wedstrijdschema ontvangt en in welke kleedkamer je met je team zit.

Je kunt het strookje inleveren bij:  Anita Helmers, Blikslager 6 7141 PE Groenlo of Gino Kleverwal, Bulten 9, 7141 NC te Groenlo SV Grolse Boys
of mailen naar: toernooisvgrol@gmail.com