Gouden KNVB speld voor Radomir Repija en Leo te Koppel

25-03-2018

Op zaterdag 17 maart tijdens de jubileumreceptie van Grolse Boys ontvingen Radomir Repija en Leo te Koppel beide een Gouden KNVB speld voor hun verdienste als clubscheidsrechter. Zij ontvingen deze speld uit handen van KNVB vertegenwoordiger Henk Plas. Zowel Radomir en Leo te Koppel zijn Grolse Boys lid en al heel veel jaren clubscheidsrechter: Radomir al 25 jaar en Leo al 40 jaar. Maar ook in de kantine helpen ze menig uurtje achter de bar. En daarnaast verricht(t)en ze nog diverse andere vrijwilligerstaken bij de 70-jarige club.

Radomir Repija Leo te Koppel

Maar niet alleen bij de Grolse Boys zijn ze actief. Ze zijn ook elke week op het Grolveld te vinden, alwaar ze ook als clubscheidsrechter bij de s.v. Grol actief zijn. Zo fluit Radomir bijna elke zaterdag bij de jeugd, en het liefst bij zijn kleinkinderen Delano en Shaya en soms op zondag. Leo is bijna iedere zondagmorgen op het Grolveld te vinden enĀ fluit dan een wedstrijd van een Seniorenteam. De Gouden speld van de KNVB voor Scheidsrechters is dik verdiend en wij feliciteren Radomir en Leo van harte met deze onderscheiding!