Vijf geslaagden voor cursus pupillenscheidsrechter

13-03-2018

Woensdag 28 februari jl. heeft S.V. Grol in samenwerking met FC Winterswijk op sportpark Jaspers een cursus pupillenscheidsrechter georganiseerd. Vanuit de S.V. Grol deden vijf jeugdige leden mee.

De cursus bestond door het gure weer enkel uit een theoriegedeelte, waarin de heer de Jong namens de KNVB zorgde voor de uitleg. De geslaagden vanuit de Grol waren Hidde te Boome, Jordi Geelink, Roan Roerdink, Jim Walterbos en Mees Willemsen. Van harte gefeliciteerd! Heel goed gedaan.

Deze heren zijn een voorbeeld voor vele (jeugdige) leden. In overleg zullen zij dit voorjaar hun eerste wedstrijden fluiten.

Benieuwd geworden naar de cursusmogelijkheden als scheidsrechter? Neem dan contact op met Bas Brinke via basbrinke@outlook.com.