Vrijwilligers gezocht voor Special Olympics voetbaltoernooi

22-01-2018

Beste spelers en/of leden,

Op 8, 9 & 10 juni vinden de Nationale Special Olympics. De Special Olympics is een enorm groot toernooi voor mensen met een verstandelijke beperking. Het voetbaltoernooi van de Special Olympics vindt plaats op Sportpark Den Elshof. Er zullen meer dan 40 voetbalteams gebruik maken van de faciliteiten die Sportpark Den Elshof en Marveld Recreatie te bieden hebben. De wedstrijden vinden plaats op 9 en 10 juni en voor deze twee data zijn wij nog op zoek naar vrijwilligers die graag mee willen helpen om van dit evenement een succes te maken. Even een korte beschrijving van de functies:

Scheidsrechters (wordt nog een avond georganiseerd voor de spelregels en omgang met de doelgroep).
Divisioners (beoordelen de teams op niveau, zodat zij in de juiste finalepoule worden ingedeeld).
Veldmanagers (bijhouden van de stand, kaarten en wissels).
Teammanagers (verantwoordelijk voor de communicatie naar de teams, helpen bij klaarzetten en uitgifte van lunchpakketten, zorgen dat alle teams de benodigde documenten krijgen etc.)

Voor scheidsrechters (nog minstens 15 nodig!) zijn wij op zoek naar mensen die ook echt ervaring hebben met het fluiten van wedstrijden, ervaring met de doelgroep is niet nodig maar wel handig natuurlijk!

Heeft u interesse om deel uit te maken van de familie van Grolvrijwilligers die zich al hebben opgegeven, mail dan naar r.meuleman14@gmail.com met de functie die u het liefst vervult en de data dat u beschikbaar bent.