Korting voor Grolleden bij AMI Kappers

17-01-2018

Ook in 2018 hebben sponsoren van de s.v. Grol de mogelijkheid om acties voor leden van de s.v. Grol te promoten. Een overzicht van sponsoracties is te vinden onder de button Sponsoracties aan de rechterkant van de Homepage.

Ditmaal een mooie actie van AMI Kappers, kledingsponsor van MO13-1.

AMI Kappers Groenlo.  Al 10 jaar dé kapper in Groenlo waar je terecht kan voor kwaliteit, eerlijk advies en de laatste trends op haarmodegebied. Onze haarstylisten zorgen ervoor dat jij altijd lekker in je haar zit! Hoe? Door altijd goed te kijken naar jouw persoonlijkheid. Want een coupe dat past bij jouw eigen identiteit zorgt ervoor dat jij gaat stralen. Onze haarstylisten trainen het hele jaar zodat jij verzekerd bent van kundige haarstylisten die helemaal up to date zijn. Tegelijkertijd moet het ook voor jullie zelf makkelijk te stylen zijn. Want hoe fijn is het, om met je handen door het haar te gaan en het zit goed! Dat is ons doel. Wil je het ook eens ervaren? Alle S.V. Grol leden ontvangen het hele jaar door 10% cadeau op de kassabon. De komende maand februari ontvang je €5,- cadeau op je behandeling. Voel je welkom en tot snel!

Team Ami kappers Groenlo.

Maandag: 8:30 - 18:00
Dinsdag: 8:30 - 18:00