Tweede editie zaalvoetbaltoernooi

14-01-2007

Afgelopen zaterdag 13 januari 2007 is voor de C-klasse van de Sv Grol een zaalvoetbaltoernooi georganiseerd. Het toernooi, dat voor het tweede achtereen volgende jaar werd georganiseerd,  werd wederom gespeeld in de sporthal op Sportpark Den Elshof. Grol C1 moest deze dag helaas verstek laten gaan, aangezien er voor hen reeds een oefenwedstrijd ingepland stond, echter het merendeel van de overige drie C-elftallen waren wel aanwezig.

Van 17.00 uur tot 19.00 uur werd er met tweeëndertig jongens en twee meisjes, aangevuld met twee fanatieke leiders die dachten nog wel even mee te kunnen met deze jeugd, in twee poules van drie teams flink gestreden voor de hoogste plaats.

Er werd gespeeld met één keeper er vier veldspelers. Niet elk elftal had een keeper; er waren drie keepers voor zes elftallen, maar dit werd binnen het team goed opgelost doordat er onderling van keeper gewisseld werd.

In de poule werden er twee wedstrijden gespeeld, zodat er een ranglijst ontstond. Daarna speelde elk elftal nog een wedstrijd tegen het team op dezelfde plaats uit de andere poule.

In poule A stond na de poulewedstrijden team 3 bovenaan, na een belangrijke overwinning op team 2. In poule B won team 6 met 3-1 van team 5 en ook zij konden zich opmaken voor de finale.

In de finale was team 6 duidelijk de sterkste, echter kwam team 3 in de slotfase nog goed terug. Team 6 bestaande uit: Ramon Waenink, Tim Mentink, Daan Walterbos, Kevin Rooks, Bas Reesink en Dyen Willemsen, wonnen de wedstrijd met 3-2 en waren de kampioen. Na het geslaagde zaalvoetbaltoernooi was er voor iedereen een patatje in Snackbar Den Elshof.