Winterprogramma Grol 1 bekend

04-01-2007

GROENLO - Het is een bekend gegeven dat de sportvereniging Grol in de wintermaanden, beter gezegd tijdens de reguliere winterstop veel activiteiten ontplooid voor haar leden. Met name de jeugdafdeling doet er in die periode alles aan om de junioren en de pupillen te vermaken met initiatieven die al dan niet met voetbal hebben te maken. Wanneer de weersomstandigheden het niet toelaten om de voetbalsport buiten uit te oefenen, wordt er zoveel mogelijk uitgeweken naar de sporthal. Daarnaast staan er voor alle leeftijdscategorieën diverse alternatieve activiteiten op het programma, waarmee men de jeugdleden in deze periode hoopt te vermaken.

Voor de eerste selectie van Grol (Grol 1 en Grol 2) staan naast de gebruikelijke trainingen een aantal oefenwedstrijden gepland. Het winterprogramma van Grol 1, een en ander voor zover er geen inhaal- of reguliere competitiewedstrijden worden gepland, ziet er als volgt uit:

14 januari: NEO 1 (Borne) – Grol 1;

21 januari: Grol 1 – DCS 1 (Zevenaar);

28 januari: SDOUC 1 (Ulft) – Grol 1;

4 februari: Grol 1 – Varsseveld 1;

11 februari: GFC 1 (Goor) – Grol 1;

18 februari: Carnavalsweekend;

25 februari: OBW 1 (Zevenaar) – Grol 1;

4 maart: Oldenzaal 1 – Grol 1.

Zoals bekend heeft Grol 1 voor de competitie seizoen 2006-2007 nog twee wedstrijden in te halen, tegen respectievelijk Dos ‘ 19 (Denekamp) en Rigtersbleek (Enschede). De algemene verwachting is dat de KNVB de eerste inhaalwedstrijd gaat plannen op zondag 11 februari.