Competitieritme lijkt dit seizoen desastreus voor Grol

04-12-2006

Het zal zeker niet de bedoeling en de intentie van de competitieleider zijn geweest bij het vaststellen van het wedstrijd programma voor dit lopende seizoen 2006-2007 in de tweede klasse J. We kunnen en mogen echter inmiddels vaststellen dat juist het vlaggenschip van de SV GROL door allerlei overigens soms begrijpelijke argumenten, erg gedupeerd wordt.
Een jubileumviering, een afgelasting om onduidelijke reden en dan nu het overlijden van Erevoorzitter Lammert Bult bij Rigtersbleek, de gastheren in ronde 12 van afgelopen zondag, zet de ploeg van trainer Andre Simmelink wederom op twee wedstrijden achterstand ten opzichte van de concurrentie. Reeds de derde afgelasting dit lopende seizoen, het zij zo, het is nu eenmaal niet anders. Maar het is zoals dikwijls gezegd,het is alsof de duivel ermee speelt. Dat dit alles ten koste gaat van wedstrijdritme- en scherpte, zal iedereen duidelijk zijn. Daarom is het van groot belang de ploeg in de volgende wedstrijd, tegen ATC’65 thuis te steunen om een positief vervolg te geven aan de eclatante overwinning van zondag j.l. tegen PH.

Uitslagen zondag 3 dec. a.s.:
Vogido - DOS’19  0-3
Rigtersbleek  - Grol  afg.
ATC’65 - De Zweef  2-0
Heino - De Tubanters 1897 1-2
PH – Tubantia   2-1
Berghuizen – Markelo 5-1