VIOS B. F4 – Grol F6

21-11-2006

Op zaterdagmorgen vertrokken we voor de tweede keer dit seizoen rond 10.15 naar Beltrum. De andere wedstrijd was destijds tegen VIOS F2 en die verloren we op het laatst met 0-1. Daarom nu er extra op gebrand om te winnen en ook nog extra gemotiveerd omdat de wedstrijd van vorige week zaterdag afgelast was.

Deze keer moesten we tegen de F4 van VIOS. Op een drassig veld was het in het begin even aftasten, maar daarna kwam de ene kans na de andere. Niet elke kans werd een doelpunt maar we stonden toch al gauw met 0-3 voor. Net voor rust brak er toch één van de jongens van VIOS door de verdediging van Grol en zo stond de stand met rust op 1-3.

Na de rust met een beker ranja konden we de draad al gauw weer oppakken en met doelpunten van Thije, Roel en Jordi kwamen we uit op een stand van 1-7.

Een mooie opsteker voor de F6 om volgende week met goede moed aan te treden tegen het team van Longa F7 die koploper zijn.

Toen gauw tevreden naar huis om naar de intocht van Sinterklaas te kijken.