Rabobankactie: Steun uw vereniging

31-01-2007

Eerste publiceer datum 16 november 2006

Geachte leden van de S.V. Grol en overige belangstellenden,

Zoals u weet is de Rabobank Achterhoek-Oost de hoofdsponsor van de jeugdafdeling van de S.V. Grol. Onlangs is een nieuw 3-jarig contract afgesloten, waarover wij u al eerder berichtten. De Rabobank heeft ons benaderd om deel te nemen aan hun nieuwe hypotheekactie: STEUN UW VERENIGING. Het bestuur van de S.V. Grol heeft besloten om zich aan te melden voor deze actie om op die manier wat extra geld te genereren. Graag informeren wij al onze leden en overige belangstellenden over deze bijzondere actie van de Rabobank Achterhoek Oost.

De Rabobank heeft sterke wortels in de samenleving. Steeds zoeken zij naar mogelijkheden iets te betekenen voor de samenleving als geheel. Omdat bijna iedereen wel is aangesloten bij een vereniging of stichting is het idee ontstaan van de verenigingshypotheek.
De actieperiode van deze hypotheekvariant loopt van oktober 2006 t/m juni 2007. Wanneer u als nieuwe hypotheekklant in deze periode een hypotheek afsluit bij Rabobank Achterhoek-Oost ontvangt u - naast vanzelfsprekend de beste hypotheek met een hoge korting op de rente - een vakantiecheque van € 250,- !
Daarnaast kunt u een vereniging die meedoet aan de actie, in dit geval dus de S.V. Grol, aanwijzen als begunstigde waaraan Rabobank Achterhoek-Oost  € 250,- doneert. Het verenigingsleven kan dus voordeel putten uit het succes van deze bankactie. Door mee te doen kunnen projecten en initiatieven van verenigingen sneller gerealiseerd worden.

Mocht u dus als lid van de S.V. Grol en / of als sympathisant van onze vereniging in de periode van oktober 2006 t/m juni 2007 een nieuwe hypotheek afsluiten bij de Rabobank Achterhoek-Oost, dan verzoeken wij u om de S.V. Grol aan te wijzen als begunstigde. U zou ons daar heel veel plezier mee doen.

Voor meer informatie over deze actie zie: www.steunuwvereniging.nl

Tonnie Zieverink, secretaris