Reunie C4 - Grol C4

12-11-2006

Grol C4 begon het seizoen moeizaam. Alle spelers moesten wennen aan hun vaste plaatsen in het veld. Het is een team wat door hard werken de punten bij elkaar weet te sprokkelen. Dat de wedstrijd tegen Reunie C4 geen eenvoudige wedstrijd zou worden was vrij duidelijk.

De 1e helft kwamen we weinig op de helft van de tegenstander en daarom hadden we weinig doelrijpe kansen. De verdediging met Joeri, Siebe, Emmy en Rick waren hierbij de belangrijkste steunpilaren. De 2e helft begonnen we beter en er waren meer kansen. Het middenveld met Bas, Bram en Dyen begonnen beter te spelen. Maar Reunie werd ook gevaarlijk met hun tegenaanvallen. In de laatste minuut van de wedstrijd kreeg Linda een dot van een kans, alleen naar de goal toe, maar helaas miste ze alleen voor de keeper. In de laatste minuut van de wedstrijd kreeg ook Reunie een grote kans, maar Wessel redde deze bal. Daarom was Wessel ook de uitblinker van de wedstrijd, waarbij wij dankzij Wessel een punt mee naar huis namen.