Invulling vacature tweede voorzitter

07-11-2006

Aan de leden van de sportvereniging 'Grol',

Tijdens de donderdag 2 november jl. gehouden vergadering van het dagelijks bestuur is er gesproken over de vacature (tweede voorzitter) en de taakverdeling binnen het (dagelijks) bestuur.

Zoals bekend bekleedt Ben Bomers al geruime tijd de functie van bestuurslid technische zaken.

Hierdoor is de functie van tweede voorzitter vacant geworden.

Omdat wij hiervoor nog geen kandidaat hebben gevonden, hebben wij het volgende besloten:

1) Indien vervanging van Theo Huijskes als voorzitter aan de orde is, zal Tonnie Zieverink dit behartigen.

2) In dat geval neemt René Wolters als tweede secretaris/penningmeester bepaalde taken van Tonnie waar (onder meer de verslaglegging bij bestuurs- en andere vergaderingen).

3) Daarnaast wordt ervan uitgegaan dat in geval van nood iedereen binnen het bestuur bereid is om bij te springen.

4) Binnen het dagelijks bestuur is nu Tonnie Zieverink (voorlopig) aanspreekpunt voor de Supportersclub en Hans van Halm (voorlopig) aanspreekpunt voor de V.S.V.G.

5) Ben Bomers blijft het aanspreekpunt voor de Para Medische Begeleidingsgroep en Theo Huijskes blijft de algemene coördinatie van de sponsoring behartigen.

Met betrekking tot de invulling van de functie tweede voorzitter (iemand die tevens bereid is om volledig in het db mee te draaien en iemand die mogelijk genegen is om op termijn de functie van eerste voorzitter te bekleden), worden de leden van drie besturen gevraagd om daarover met voorstellen te komen. De leden van het jeugdbestuur en de leden van het bestuur senioren wordt gevraagd om hierover na te denken en eventuele suggesties via hun voorzitter door te spelen.

Theo Huijskes, voorzitter.