Grol huldigt 1200ste lid

28-10-2006

Zaterdagmorgen 28 oktober werd door Theo Huijskes, voorzitter van s.v. Grol met trots het 1200ste lid van de vereniging bekend gemaakt. Na de training van de zaterdagmorgengroep moesten alle aankomende talentjes zich in een kring om de voorzitter opstellen. “Weten jullie waarom wij dit doen?” was de vraag van Theo Huijskes aan de kinderen van de zaterdagmorgengroep. “Ja, want we krijgen een zak chips”, wist één van de kinderen die in de kring stond te vertellen. “Nee, dat komt straks. Het is vandaag groot feest. Wij als voetbalvereniging Grol hebben iets te vieren terwijl er niemand jarig is. Wij hebben heel veel leden die zoals jullie voetballen, maar ook leden die niet voetballen en alleen naar voetbal komen kijken”, vertelt Huijskes aan de kinderen.

Om het begrijpelijk te houden voor de kinderen probeerde Huijskes uit te leggen hoeveel 1200 leden waren. “We hebben het 1200ste lid ingeschreven met naam en geboortedatum, dat zijn er 200 meer als 1000.” Hierop reageerde één van de voetballertjes door tegen de voorzitter te zeggen dat hij wist hoeveel 1+1 is “dat is 2” riep hij super trots.

V.l.n.r.: Voorzitter Jeugd Marco Frank, Twan Wieggers, Voorzitter Grol Theo Huijskes

Twan Wiegers werd deze zaterdagochtend in het zonnetje gezet omdat de ouders hem als 1200ste lid van de voetbalvereniging Grol aanmeldden. Hij werd overspoeld met cadeaus. Van jeugdvoorzitter Marco Frank kreeg hij een oorkonde die hem er altijd aan helpt herinneren dat hij het 1200ste lid van Grol was. Tevens ontving hij een sporttas, een bal, een echte grolsjaal en uit handen van de voorzitter van VSVG, Rinus Meulenbeek een envelop met inhoud. Bloemen en felicitaties waren er voor de moeder en vader van Twan.