Wedstrijdverslag Grol E6 Trias E7

16-10-2006

Trias begon met de aftrap. Grol zat ertussen maar verloor de bal op het middenveld. Gaande weg de 1e helft kwamen we beter in het spel. Na een mooie voorzet van Saimi op Lars maakte Lars de 1-0. Daarna gleed de scheidsrechter (Ben) onderuit voor het ontwijken van de bal. Na de ranja en een speech van Astrid en Cor ging de 2e helft beter van start. Toen werd het al gauw 2-0 door een doelpunt van Bente. Door goed verdedigen van Nino, Carmen en Kees konden ze bij Willem niet scoren. Verderop in de wedstrijd ging het steeds beter met grol. Door een mooi schot van Bente op Jur scoorde hij de 3-0. Toen kwam er een mooie actie van Kyrian met een pass op Saimi waaruit ze ook scoorde dus 4-0.

Ze moesten nog een paar minuten en toen kreeg Lars de bal vanaf het middenveld met een pass naar Kyrian waar hij door een mooie actie de 5-0 tekende. Dat was tevens de einduitslag Grol – Trias : 5-0. De leiders waren over de 2e helft goed te spreken. Als ze de 1e helft ook zo voetbalden dan hadden ze veel meer goals kunnen maken. Willem heeft goed gekeept en alweer de 0 weten te houden.