Sponsorcontract Grol jeugd verlengd

15-10-2006

GROENLO – Rabobank Achterhoek Oost heeft vrijdagmiddag 13 oktober het contract als hoofdsponsor van de jeugd afdeling van de s.v. Grol verlengd. De bank, die al vanaf 1997 de Grol jeugd sponsort, heeft het contract verlengd met 3 jaar.

“Grol is de grootste vereniging van Groenlo. Wij staan als bank midden in de samenleving en vinden het uitermate plezierig dat wij de grootste vereniging mogen sponsoren en dan met name de jeugd afdeling. Want wie de jeugd heeft, heeft de toekomst en dat is voor ons heel belangrijk”, zegt André Poll van de Rabobank Achterhoek Oost.

Het contract werd getekend in het bijzijn van Grol secretaris Tonnie Zieverink, jeugd voorzitter Marco Frank en Grol voorzitter Theo Huijskes. Van de Rabobank Achterhoek Oost waren aanwezig André Poll en Leo Lankveld.