Grol D5 – Reünie D4

09-10-2006

Zaterdag 7 oktober vond de wedstrijd plaats: Grol D5 tegen Reünie D4. De spelers van Grol waren 8 uur verzamelt op sportpark Den Elshof, dus konden we vertrekken. Toen we er waren vroegen we aan de plaatselijke adviseur van sportpark Reünie waar kleedkamer 6 was, dat was onze kleedkamer. De opstelling was als volgt: Wilco Winkel: grensrechter, Willem Naaijkens: coach, Eric Pos: keeper, Lando, Teun, Dirk en Bram in de verdediging. Victor, Rowan, Ramon en Jille op het middenveld en Nick en Ken in de aanval. Lars, Michael en Sander begonnen langs de kant. Gezien het resultaat van de vorige wedstrijd speelden we nu: 4 - 4 – 2, in plaats van 4 – 3 – 3. Eerst even warming-up onder leiding van Rowan en even een balletje in trappen.

Toen het fluitje klonk begon de wedstrijd. Nadat de eerste aanval van Reünie was afgeslagen waren we aan het wakker worden. Een tijdje later kwam er een aanval van Grol maar helaas miste Nick de kans om te scoren. En weer een aanval voor Grol, na een goede voorzet van Rowan was Nick er om de 1-0 te scoren, GOAL!!! Na 15 minuten was er een aanval en dit keer door Ken, hij dribbelde naar het goal en daar was de 2-0.  In de rust was er de tactische oppepper van Willem en Wilco. Maar het hielp niet echt, want een paar minuten na de rust was het bijna 2-1, eindelijk waren we wakker. Er kwam nog een paar aanvallen, door Nick, Jille en Sander. Ze zaten er alledrie zeer mooi in. Toen klonk het eindsignaal en de spelers waren blij. Het verlies van de vorige week was weer goedgemaakt.