Jaarlijkse Zwaluwentoernooi

16-09-2006

GROENLO – Zaterdagmorgen 16 september werd onder andere in deze Regio het jaarlijkse Zwaluwentoernooi gespeeld. Voetbalteams geven geld onder het motto ‘Gezonde maatjes voetballen voor hun gehandicapte kameraadjes’. Door deel te nemen met een team aan het toernooi wordt door de vereniging van dat team geld overgemaakt aan het Prinses Beatrix Fonds. Met dit bedrag worden dingen georganiseerd voor gehandicapte kinderen of worden er spullen voor ze gekocht, zoals aangepaste busjes, enz.

De Grol F1 en D3 speelde het toernooi bij WVC in Winterswijk. Op de foto leden van de F1

In dit toernooi zijn er geen winnaars of verliezers. Iedereen speelt voor de gehandicapte kinderen en is daarmee altijd de winnaar.

Voor alle kinderen, die gevoetbald hadden was er een vaantje als herinnering aan dit toernooi.