Jeugd sv Grol uitgenodigd door de Graafschap

15-09-2006

De gehele jeugd van de sv Gol wordt aanstaande vrijdag 22 september uitgenodigd op de Vijverberg, het stadion van de Graafschap.

Hier wordt de wedstrijd tussen de graafschap en RBC Roosendaal gespeeld in de jupiler league.

Met de gehele jeugd worden alle jeugdleden van de A klasse tot en met de zaterdagselectie bedoeld.

Op vrijdag 22 september zal het vertrek vanaf het sportpark Den Elshof om 17:45 uur zijn, en worden ze weer terug verwacht rond de klok van 22:45 uur.

Daarnaast hebben we de eer gekregen om mee te doen met het vaandel zwaaien, en het leveren van ballenjongens. Hiervoor zijn de D3, E4 en F5 uitgenodigd.

in de rust van de wedstrijd mogen er van elke leeftijdsklasse 1 persoon penalties schieten op de reserve keeper van de Graafschap, en zo meestrijden om de Jan Vreeman bokaal.

We gaan uit van een grote opkomst, en zullen de Vijverberg blauw wit gekleurd op de kaart gaan zetten, want je doet natuurlijk je sv Grol shirt aan.

Je kunt zaterdag doorgeven aan je leider of je wel of niet meegaat.

per abuis staat er in de info brief zaterdag 22 september, dit moet echter zijn vrijdag 22 september.