Real Madrid blijft ondanks verlies aan kop

28-04-2006

Op de helft van de woensdag F-competitie van de sv Grol staan Real Madrid en Manchester United gezamenlijk bovenaan. Ajax volgt op zeer korte afstand. Real behaalde echter in de laatste 2 wedstrijden slechts 1 punt door gelijk te spelen tegen PSV. Manchester die de competitie slecht begon wist beide wedstrijden te winnen. Belangrijk was de zege op grote concurrent Real Madrid. Ook Ajax deed goede zaken door de laatste 2 wedstrijden te winnen. Tweemaal werd er een zevenklapper gepresenteerd. Net als het grote Ajax is men net op tijd in vorm. PSV blijft met een verlies van 2 – 7 tegen Ajax en een gelijkspel tegen Real Madrid in de middenmoot staan, maar heeft nog goede kansen op uiteindelijk bij de eerste 2 te eindigen, dat recht geeft op een plek in de finale. Leeds en Celtic blijven onderaan staan. Ondanks het goede spel lukt het hen moeilijk om dit om te zetten in voldoende wedstrijdpunten.

Uitslagen 4e speelronde

Real Madrid – Manchester United 1 – 3

Celtic – Leeds United 3 – 5

PSV – Ajax 2 – 7