Trias E2 - Grol E2

25-04-2006

Wedstrijdverslag Trias E2 – Grol E2 uitslag 6-2.

Grol E2 kon afgelopen zaterdag niet op volle sterkte afreizen naar Winterswijk voor hun wedstrijd tegen Trias E2. Zowel Yannick Ebbers (blessure) als Hennie van de Mosselaar (Brandweer) konden niet van de partij zijn. Desondanks waren de spelers vol goede moet gezien de stijgende lijn van de afgelopen weken in hun spel. Natuurlijk was Yannick wel meegegaan om zijn team te ondersteunen.

Bij aanvang van de wedstrijd bleek al gauw dat Trias deze dag in vorm was. Binnen  korte tijd werd de 1-0  en 2-0 gemaakt met wonderschone doelpunten. De verdediging onder leiding van Fedde Giezen had het nakijken. Door goed verdedigen van Pim Reijerink , Jaap Bruystens en Fedde werd vervolgens de schade nog een tijdje beperkt gehouden. Toch kon de ploeg niet voorkomen dat ook nog de 3-0 viel, na weer een mooie aanval. Het Grol middenveld had ondanks het harde werken van Roderick Wellink geen grip op de wedstrijd. Door het onzorgvuldige spel van de Grolsen werd er te vroeg balverlies geleden. Bij de 4-0 werd ook nog onze keeper Luuk Wellink aan zijn geblesseerde hand geraakt, zodat verder keepen niet meer mogelijk was. Luuk had met een paar goede reddingen een aantal kansen van Trias om zeep geholpen. Gelukkig kon Luuk nog wel voetballen. Jaap Bruystens nam zijn plek op het doel in. Met een ruststand van 4-0 gingen we de kleedkamer in.

Na de nodige tips van de leiders werd er aan de tweede helft begonnen. Deze verliep heel wat beter dan de 1e. Bij vlagen had Grol E2 zelfs het betere van het spel. Door zorgvuldiger te passen naar de eigen mensen werden er een aantal mooie aanvallen op gezet. Meer en meer wisten Philip van de Mosselaar, Mart Pouwels en Koen Penterman elkaar te vinden. Dit leidde tot een paar kansen, maar Koen had geen geluk met de afwerking vandaag. Toch werd er gescoord door Roderick. Na een prachtig opgezette corner kon hij de bal beheerst intikken en werd zijn harde werken beloond. Grol bleef zijn kansen houden en goed aanvalsspel leidde zelfs tot de 4-2 door Mart. Even leek het erop dat het toch weer een wedstrijd zou worden. Helaas maakte een goede aanval van Trias een eind aan dat idee; 5-2. Toen ook nog de 6-2 viel was de wedstrijd gespeeld.

De Groljongens konden terug zien op een goede 2e helft waarin hard werken en samenspel werd beloond met een gelijkspel.

Bij de  afrondende strafschoppen  hadden de Groljongens het vizier wel op scherp staan en wist Jaap er zelfs nog een paar te stoppen van Trias.