Wedstrijdverslag Buurse E1 - Grol E6

02-04-2006

Buurse E1 - Grol E6

Nadat we vorige week, ondanks goed spel, onterecht verloren hadden van de E7 waren we nu extra gemotiveerd om vandaag wel te winnen.

Meteen in het begin van de wedstrijd zochten we weer de aanval op en dit werd na 5 minuten al beloond met een goal. 0-1 voor ons dus.

We wisten elkaar goed te vinden in het veld en de vleugelspelers Jop en Ties werden goed bediend. Hierdoor konden zij goede voorzetten geven die door spits Jordi benut werden.

Zo stond het na 10 minuten alweer 0-2. Ondanks dat het achterin goed dicht gehouden werd door Bob, Ingmar en keeper Matties, kwam de tegenstander door een snelle counter toch op 1-2. Zo profiteerden zij van ons aanvallend ingestelde spel. Ook het middenveld, bestaand uit Tom en Dylan, deed actief mee in de aanval waardoor Dylan ook een keer scoorde.

Zo gingen we met 1-3 de rust in en waren zelfs al overmoedig.

Na de rust begonnen we niet goed, Buurse scoorde daardoor de 2-3 en had zelfs al kans op de 3-3.

We waren echter weer tijdig bij de les en door veel inzet en goed samenspel volgde de 2-4 voor ons.

Met nog 5 minuten te spelen was de overwinning bijna binnen.

Buurse scoorde nog wel 3-4 maar dat mocht de pret niet drukken.

Zo gingen we met 3 punten terug naar Groenlo.

Volgende week spelen we thuis, dan doet ook Niels weer mee, die deze wedstrijd afwezig was.