Fancy Fair VSVG. Dit keer ook Kleintje Fancy Fair

20-03-2006

De Vrienden van de SV Grol (VSVG) organiseren op zaterdag 1 en zondag 2 april in de kantine van de SV Grol weer hun traditionele Fancy Fair.
Ook deze keer zijn er zoals al jaren het geval weer fraaie prijzen te winnen bij het Flitsspel en het Rad van Fortuin. Speciaal voor de kleinste jeugd zal er op zaterdagmorgen van 10.00 -13.00 uur een kleintje Fancy Fair worden gehouden. Waarbij de grabbelton, enveloppenkraam en Rad van Fortuin zullen worden ingezet.

Bij voldoende belangstelling wordt er  ook zaterdagnamiddag al gedraaid.

Op de zondag 2 april zullen vanaf 12.00 uur tot 18.00 uur de diverse rondes gedraaid worden. ’s Middags vindt de wedstrijd Grol tegen Gendringen plaats.

Zaterdagmorgen 1 april houden de Vrienden van de sv Grol voor het eerst een heuse pupillen Fancy Fair. De Fancy fair begint na de trainingen of wedstrijden en wordt gehouden in de kantine van sportpark Den Elshof.
Voor de kinderen is er een grabbelton en een enveloppenkraam met leuke prijzen. Ook wordt deze dag het Rad van fortuin gedraaid met vele fraaie prijzen.