Verslag SoccerPalgroep s.v.Grol

18-03-2006

De afgelopen 10 weken hebben steeds ongeveer 30 kinderen op vrijwillige basis meegedaan
aan de Soccerpal-trainingen op vrijdagmiddag onder leiding van Patrick Pos, Nico Verrips en Jos Porskamp. Met veel enthousiasme werd er door kinderen in de leeftijdgroep van 6 t/m 12 jaar samen getraind in de sporthal. Na een gezamenlijk w-up in de vorm van verschillende leuke tikspelen werd de groep steeds opgesplitst in drie groepen. Een groep kreeg Soccerpal- oefeningen op muziek, een groep ging 2 tegen 2 spelen op kleine veldjes en de derde groep kreeg balvaardigheidsoefeningen.

Als het weer het toelaat gaat dezelfde groep buiten door. De bedoeling is dat de groep straks een demonstratie gaat geven bij een wedstrijd van het eerste elftal.
Als er jongens of meisjes zijn die zich nog bij deze groep wil aanmelden dan kan dat. Er zullen binnenkort opgaveformulieren door de leiders uitgedeeld worden