Nieuwjaarsloop en -receptie sv Grol

03-01-2006

Op zondag 8 januari 2006 organiseert de sv Grol voor haar leden de Nieuwjaarsloop, met aansluitend de Nieuwjaarsreceptie in het sportcafé op sportpark Den Elshof. De Nieuwjaarsloop wordt dit jaar voor de 25e maal gehouden en zal zoals gewoonlijk weer door Zwolle voeren. Het was 25 jaar geleden dat oud-trainer Chris te Winkel uit Doetinchem het initiatief nam voor deze inmiddels traditionele loop.

Vanaf 9.30 uur kan worden ingeschreven voor twee loopafstanden. De korte afstand is 3,5 km. lang en de lange afstand kent een lengte van 10 km. Het startschot zal om 10.30 uur klinken. Er zijn voor de verschillende leeftijdsgroepen weer leuke prijzen te winnen. Behalve de verschillende wisselbekers en andere individuele prijzen zijn er ook teamprijzen te winnen. Na afloop is in de hal van het sportcafé voor een ider een warme hap te verkrijgen.

Om 12.30 uur zal het officiële gedeelte van de Nieuwjaarsreceptie starten. Allereerst zullen de diverse prijzen van de loop worden uitgereikt. Vervolgens zal de voorzitter van de sv Grol zijn nieuwjaarstoespraak houden. Daarna vinden er een tweetal presentaties plaats, namelijk de presentatie van het 100e clubblad van de sv Grol en de presentatie van het deelnemersveld van het 17e Internationale Marveldtoernooi dat zal worden gehouden op 19, 20 en 21 mei 2006.

Reden genoeg derhalve om hierbij aanwezig te zijn. De organisatie nodigt dan ook alle voetballende jongens en meisjes, alle actieve seniorleden en alle ondersteunende leden uit om bij deze activiteiten aanwezig te zijn.