Willy Everink overleden

31-12-2013

De s.v. Grol treurt om het overlijden van Willy Everink. Op dinsdagmorgen 31 december is Willy op 73-jarige leeftijd vredig ingeslapen. Een week geleden kreeg hij te horen dat hij ongeneeslijk ziek was. De afgelopen week heeft hij thuis doorgebracht samen met zijn gezin en heeft hij veel van zijn familieleden, vrienden en collega-vrijwilligers nog op bezoek gehad. Op vrijdag 27 december werd Willy door het bestuur van de s.v. Grol benoemd tot Lid van Verdienste en heeft hij op zaterdag 28 december thuis de bijbehorende oorkonde ontvangen. Een waardering die Willy meer dan verdiend heeft voor zijn bijdrage, als voorman van de Woensdagvrijwilligersgroep, aan de s.v. Grol. Een onderscheiding en waardering waar hij zeer trots op was. Willy is lid sinds 1971 en altijd een fervent supporter van het eerste elftal geweest. In 1997 werd hij uitgeroepen tot Super Supporter van de s.v. Grol. Willy bezocht altijd alle thuis- en uitwedstrijden van het eerste team. Maar bovenal heeft hij zich op meer dan voortreffelijke wijze ingezet voor het onderhoud van het sportpark. Sinds de oprichting van de Woensdagvrijwilligersgroep was hij daarvan de voorman. Meer dan 15 jaar heeft hij die vrijwillige taak op voorbeeldige wijze ingevuld. Zonder op de voorgrond te treden wist hij de mede-vrijwilligers te motiveren en te inspireren. Het resultaat hiervan is elke dag te zien. Het sportpark Den Elshof dwingt bewondering af bij elke speler en bezoeker. In het begin van het seizoen heeft hij reeds aangegeven dat hij deze leidersrol het huidige seizoen zou gaan overdragen. Naast die beheertaken maakte Willy Everink ook nog tijd vrij als bezorger van het clubblad.

Kortom een Grolman in hart en nieren. Wij zullen hem missen.

Moge Willy rusten in vrede.

Op 28 december j.l. werd Willy Everink benoemd tot Lid van Verdienste. Een dikverdiende waardering.

Wij wensen zijn vrouw Tonny, dochters Ellen, Carry en Nancy, schoonzonen Jan, Frank en Roy en kleinkinderen heel veel sterkte in de komende tijd.

Bestuur en leden van de s.v. Grol