Vacature Hoofd Opleiding en Vorming

13-12-2013

Wegens het stoppen van het Hoofd Opleiding en Vorming (HOV) zijn we op zoek naar een enthousiaste, ambitieuze en communicatief sterke persoon voor deze functie.

Het HOV is verantwoordelijk voor de aansturing van de Commissie Opleiding en Vorming (COV).De hoofdtaak van de Commissie Opleiding en Vorming (COV) is de ontwikkeling, alsmede de aansturing en bewaking van de opleiding en vorming op voetbaltechnisch gebied binnen de vereniging.

Taken Hoofd Opleiding en Vorming
• “Kartrekker” bij het ontwikkelen / innoveren van het technisch beleid
• Aanspreekpunt binnen de vereniging m.b.t. opleiding en vorming op voetbaltechnisch gebied en vertegenwoordiger COV
• Aansturing en bewaking werkzaamheden COV
• Verantwoordelijk voor de aansturing en opleiding van het technisch kader binnen de club
• Verantwoording t.a.v. de uitvoering van beleid
• Bespreken/ informeren over stand van zaken COV- aangelegenheden (aan Hoofdbestuurslid Technische Zaken en Voorzitter Jeugdbestuur)
• Adviseren en ondersteunen bij werving en onderhandeling in het kader van aanstelling van de trainers van de selectieteams (A1, B1, C1, D1, E1, F1) en Coördinator Keepers
• Aansturing/ uitvoering indeling jeugdteams
• Bewaken van de doorstroming selectiespelers, (A-B-C-D) die in de 2e helft van het seizoen bij het selectieteam in de hogere leeftijdsklasse gaan meetrainen.
• Advisering m.b.t. de aanschaf van trainingsmaterialen
• Met voorzitter van jeugdbestuur de taken uitvoeren die onder zowel de verantwoordelijk-heid van het jeugdbestuur als de COV vallen

Voor het uitoefenen van deze functie bestaat een vergoeding.

Heeft u interesse of wilt u meer weten over deze vacature, mailt u dan naar f.terbogt@live.nl